Muntligt historiaprov idag, Paris i morgon

jag har just haft mitt muntliga historia prov. Mr Letort ar asschysst men anda lite scary, det handlade om USA's ekonomiska histora. jag babblade pa om lite allt mojligt, forokte vinna tid genom atrt snacka egna erfarenheter. Typ jamfora Kalles ar i miami med stinas i michigan. Det var mest n'importe quoi, men mr. letort ar superschysst och gav mig 12. Han vill att jag far min bac tror jag.
Ikvall aker vi med skolan till La Rochelle och kollar pa teater! Jag tror inte jag kommer fatta overdrivet mycket, men det bli kul att komma ivag iallafall! 
I morgon aker jag till PARIS ahhh, det kommer bli sa javla awesome! jag ska spendera " dagar dar med stina. antligen prata lite svenska igen. Men shit alltsa jag har det bra har!  
Igar skrev jag en philouppsats i 4 h "sur table" alltsa pa bordet. Haha, lite ev ett skamt, men nu ar det over.
Nu ska jag forebededa mig mentalt pa det konstanta lyckorus jag kommer ha i 3 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0