Freud har fel: det går visst att uppnå le bonheur

Idag är jag världens lyckligaste person. Eller, inte bara idag. Jag är lycklig J'ai atteint le bonheur. Mais, pour quoi?
I tisdags slog det om för mig. Nu pratar jag utan att tänka. Visst tappar jag orden lite har och var, men jag pratar!
I går fick jag tillbaka min första philouppsats. Och det sjukaste, jag hade 10. 10 är typ helt omöjligt!!!! eller, inte riktigt, det är ju en skala 0-20. Alla i klassen hade typ 10, 11. Och jag den blonda svenskan 10 också!!
Idag har jag bara spattat hela dagen, för idag har jag fått les vacances! När jag vankade i morse spattade jag nästan sönder efter mina 2 skålar kaffe på morgonen. Men sen, sen hände det omöjliga. Jag fick tillbaka min 7 sidor långa dissteratiton francais. Och vad händer? JAG FICK FUCKING FEMTON!!!!!!!! det är bara HELT SJUKT! Det Händer knappt fransmännen själva!
Sen kom Sarah och var världens gulligaste för hon hade köpt brioches till min tågresa i morgon bara för han vet att det är mina favoriter. SÖTT!
När jag kom hem hade jag fått brev från mamma och IPK. IKP hade skickat ett lexikon (bra eftersom jag tappat bort mitt lexikon) och i mammas brev fanns två stora tidningsutklipp på DANNE. = jag är väldens mest stolta. Gud, och ikväll ska vi till Alice och Corinne för att ha en liten soirée tillsammans! Nu ska jag packa min väska, och sen bär det av till PARIS i morgon.
FREUD KAN TA SIG I BRASAN, JAG ÄR LYCKLIG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vi får bara gratulera en gång till!!! Fy tusan va bra!!! Hoppas att du nu får riktigt kul i Paris och njut av ledigheten- den är du värd!

puss puss mopo

2010-10-22 @ 20:36:00
Postat av: Oncle Janne

Inte utan att man själv blir lite lycklig när man läser din blogg...Kul att läsa!

/Hälsar morbror Janne+familj

2010-10-25 @ 18:19:50
Postat av: Challe

Ha-ha :) Du är helt underbar!!!!

2010-10-26 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0