att ha en bil


Jag har antligen traffat en brud med en bil ! Jag fattar inte hur jag kan ha missat henne. Hon gar i min klass, bor i min by och har en bil. Hon snackar dessutom om att hon ska ta med mig pa fester, till nantes, la Rochelle. Hon ar dessutom 19! Det har ar super! Jqg gillar henne verkligen, och det har med bilen ar ju bara ett liiiitet fett plus I kanten. Jag har det sjukt bra. Jag gar runt I konstant lyckorus. Nu har jag aven fatt reda pa att lagenheten I paris ar var.

 

Har hard u lanken mamma!

http://www.classictravel.se/90semard.html


Kommentarer
Postat av: Po

Hej vännen! Vad hände med å, ä och ö????? Sitter vi och tjyvskriver på bloggen på skoltid??? Tack för tumhållandet, det måste vara förklaringen till att det gick så bra och att jag aldrig fick ont i mitt knä (obs! med ä!). Puss! Po

2010-09-28 @ 22:12:45
Postat av: Anonym

Det ser ju minst sagt lyxigt ut. Här kommer du dina chères amies leva som drottningar! puss Mo

2010-09-29 @ 21:21:41
Postat av: Linda

en 19årig polare! awesome ;D

2010-10-06 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0