Ostron...

Funkar inte riktigt för mig.. Idag åt vi det till lunch, men som tur var hade jag förvarnat om att det kanske inte direkt var min favvorätt. Fy fan, det smakar som slemmigt havsvatten. Och ser dessutom ut som rena olyckan.. Hur fint det än må vara så är det inte för mig.
Idag var jag och Marie-Annick ute och gick vid havet med hundarna, det var riktigt sympa. Idag har jag gjort min philo, dock inte hela, jag har börjat översätta, men det är fan inte lätt kan jag säga..
Annars har det inte hänt så jättemycket denna helgen. Men det kan ju vara skönt i mellan åt, vila hjärnan lite.
Idag springer min padre (min rikitga padre) maraton i Budapest, så jag sitter och håller tummarna för att allt går bra där.
Känner mig sjukt oinspirerad, jag vet inte vad jag ska skriva. Ville mest få fram det där med ostronen.. Usch

Kommentarer
Postat av: Challe

Ostron ska sköljas ned med riktigt dyr champagne, då blir det gott (eller är det champagnen...).

2010-09-27 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0