Det är fest i min keps

Jag har inte bloggat på tusen år.. je sais. Men jag skäms inte så mycket, för jag visste redan innan att det inte skulle hålla.. HUr som helst! Jag har precis kommit hem från skolan. Jag fick reda på att jag har klarat le bac blanc, vilket är förberedelsebaccen typ. Så det kändes fett nice! På sportlovet var jag i Chamonix och åkte skidor hela lovet (2 veckor=LYX) och levde livet som säsongare. Helt övertygad om att jag ska göra en säsong nu iallafall! Jag var även uppe om Evian les Bains och hälsade på min fina kompis Johanna som bor där. Hon hade världens gulligaste värdfamilj som lånade mig ett par inneskor och bjöd på ostfondue. Johannas internat ligger typ 3 meter från lac léman (geneve-sjön) och jag är liiiite avis för det. Jag tänkte smöra med att lägga upp lite bilder. Nähä, det gick visst inte! Jag kanske testar snart igen (not..)
Den här helgen håller jag mina tummar så hårt jag bara kan, och hoppas med hela mitt hjärta att detta ska gå.
Gros bis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör vi med!!! Je te tiens au courant... mo

2011-03-19 @ 07:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0